АЛГО Центар се бави применом сазнања развојне психологије и неуронаука у раду са децом кроз:
креирање, унапређење и примену програма за подучавање деце вештинама и подстицање њиховог развоја, пре свега АЛГО система за рано читање;
психолошко тестирање – развојно-психолошку дијагностику, процену когнитивних способности (тестирање опште интелигенције и појединачних способности, идентификација даровитих итд) и професионалну оријентацију;
едукацију стручњака за рад са децом и родитеља путем семинара.
Емисија “Водич за родитеље” у посети АЛГО центру
Емисија “Водич за родитеље” посетила је тим АЛГО центра у вртићу “Жан Жак” на Новом Београду током пилот тестирања применљивости АЛГО система за рано учење читања за рад у предшколским установама.
АЛГО систем за рано учење читања прошао је стручну рецензију такмичења за Најбољу технолошку иновацију
АЛГО систем за рано учење читања прошао је стручну рецензију такмичења за Најбољу технолошку иновацију у организацији Министарства просвете, науке и технолошког развоја, и пласирао се у четвртфинале циклуса 2018. године.
Семинар о почетном и читању уопште који укршта различите перспективе из пограничних дисциплина које се (почетним) читањем баве. Семинар ће се одржати онлајн на платформи Зум,
Позивамо вас на акредитовани семинар о оснаживању вештина учења како типичне, тако и деце у инклузији. На семинару се упознајемо са неурокогнитивним функцијама и њиховим развојем
Позивамо вас на акредитовани семинар о оснаживању вештина учења како типичне, тако и деце у инклузији. На семинару се упознајемо са неурокогнитивним функцијама и њиховим развојем
Током септембра, процену читалачких вештина и сметњи у читању вршимо са попустом од 15%. Процена обухвата тестирање од почетних читалачких вештина у нижим разредима до разумевања
Семинар о почетном и читању уопште који укршта различите перспективе из пограничних дисциплина које се (почетним) читањем баве. Покушаћемо да одговоримо на питања: Да ли је
Даровита деца не морају бити – и врло често и нису – успешна у академском смислу. На основу теоријског холистичког модела Бетса и Најхартова даровита деца